SERWIS SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH
Po czym poznasz
dobry serwis samochodów elektrycznych?

Po pierwsze – jakość i fachowość
W ASCAR Radom cały czas podnosimy swoje kwalifikacje, aby być na bieżąco z tak dynamicznie rozwijającą się technologią, jaką jest napęd elektryczny. Bierzemy udział zarówno w kursach specjalistycznych, jak też samodzielnie analizujemy wszelkie nowości, aby świadczyć naszym Klientom profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.

Po drugie – specjalizacja
Napęd elektryczny nie ma dla nas tajemnic, ponieważ od samego początku istnienia naszej firmy główny nacisk działalności kładziemy na obsługę aut japońskich (Toyota, Lexus, Honda, Mazda etc.). A ponieważ to właśnie marki japońskie należą do światowych liderów (a także pionierów) tej gałęzi motoryzacji, więc „z elektrykami zawsze było nam po drodze”. Na obecną chwilę należymy do najbardziej wyspecjalizowanych pod tym kątem niezależnych serwisów samochodowych w kraju.

Po trzecie – przyjazny cennik
Unikamy szablonowo wygórowanych taryf, charakterystycznych dla Autoryzowanych Stacji Obsługi. Nam tych cen nikt nie narzuca, dlatego dopasowujemy je do faktycznie wniesionego wkładu pracy, a nie do sztywnych ram, zakładających z góry najbardziej kosztowne warianty. A ponieważ oferujemy przy tym najwyższą profesjonalną jakość, więc tym samym nasze ceny niezmiennie utrzymują się na bardzo atrakcyjnym pułapie.

Po czwarte – gwarancja na naprawę
Naszym Klientem jesteś nie tylko do momentu rozliczenia się z nami, ale dużo dłużej. Nasze usługi objęte są gwarancją, która zapewnia Ci nieodpłatną pomoc w sytuacji, gdy pomimo przeprowadzonej naprawy nadal występują objawy tej samej awarii. Twoje auto zostanie wówczas potraktowane priorytetowo.

Po piąte – komfort i satysfakcja Klienta
Dysponujemy autami zastępczymi. Oferujemy usługę door-to-door, dostarczając samochody pod wskazany adres. Naszych Klientów gościmy w wygodnym salonie z kawą i telewizją, gdzie można zaczekać spokojnie na odbiór pojazdu.
serwis samochodów elektrycznych
należy do sieci NexDrive!
Współczesne napędy elektryczne różnią się znacznie od swych XIX-wiecznych poprzedników, przede wszystkim stopniem skomplikowania. Ich fachowa obsługa i serwisowanie wymaga daleko większej wiedzy i umiejętności, niż znajomość podręcznikowych zasad elektrotechniki. Niezależny serwis samochodów elektrycznych ASCAR należy pod tym względem do elitarnego grona warsztatów zrzeszonych w specjalistycznej sieci NexDrive, zorientowanej na auta z napędem elektrycznym oraz hybrydowym. Członkostwo w strukturach sieci zapewnia nam dostęp do najnowszych opracowań technicznych, profesjonale doradztwo i udział w szkoleniach. Dysponujemy przy tym specjalistycznym i unikatowym sprzętem, przeznaczonym do obsługi konkretnych modeli pojazdów. Posiadamy też niemal nieograniczone możliwości sprowadzenia każdej oryginalnej części lub pełnowartościowego zamiennika. Wszystko to z korzyścią dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla naszych Klientów.
Czy napęd elektryczny to nowość???
Samochody elektryczne w rozumieniu współczesnej motoryzacji traktowane są jako nowość, co jest nieco zwodnicze, gdyż pierwsze prototypy silników elektrycznych zbudowano już dwieście lat temu. Niedługo potem powstały pierwsze pojazdy, a nawet łodzie zasilane prądem. Dlaczego więc dopiero teraz odkrywamy na nowo tę technologię? Gdy nie wiadomo o co chodzi, to zazwyczaj chodzi o pieniądze. Napęd elektryczny nie wytrzymał konkurencji z silnikami parowymi i spalinowymi, jeśli chodzi o koszty eksploatacji. Problemem było także magazynowanie energii. Ta bariera dopiero niedawno została przełamana i dzięki temu rozpoczął się nowy etap rozwoju motoryzacji.
To warto wiedzieć o napędzie elektrycznym:

Prototypy pojazdów napędzanych silnikiem elektrycznym powstawały już w pierwszej połowie XIX wieku, zarówno w Europie (Robert Anderson), jak i w Stanach Zjednoczonych (Thomas Davenport).

Pierwszym seryjnie produkowanym autem elektrycznym był EV1, marki GM, który zadebiutował w połowie lat 90. ubiegłego stulecia.

Najpopularniejszym samochodem elektrycznym na świecie stał się Nissan Leaf, którego łączna sprzedaż przekroczyła pół miliona egzemplarzy.

Napęd elektryczny został już wielokrotnie przetestowany w skrajnie ekstremalnych warunkach, na powierzchni Księżyca oraz Marsa.

Sukcesywne wdrażanie napędu elektrycznego i stopniowe wygaszanie produkcji pojazdów spalinowych jest priorytetową strategią globalnych koncernów motoryzacyjnych.
